15
Mar
10

O obsesie

Snap! Ambalajul a cedat. Intr-un colt se mai poate citi ‘Global News. Trends. Voices.’ Deschizi revista cu grija.

Primele pagini: Scope. Citesti repezit toate titlurile, toate lead-urile si apoi, in ordinea preferintelor, articolele. Nu te amagi. Chiar daca ai un cuvant de spus in ceea ce priveste ordinea, nu ai de ales cand vine vorba de cantitate. Le vei citi pe toate. Fara indoiala. Poate nu le vei intelege. Poate nici nu le vei citi cu atentie, dar le vei citi pe toate. The Take. Fiecare eseu este insotit de o fotografie larga in header. Citesti opinii. Le-ai crede pe cuvant, dar esti profesionist asa ca iti propui sa revii asupra unor subiecte. Features. Articole lungi insotite de eseuri foto. Te simti bine. Stii despre ce vei discuta la bere. Recitesti pe diagonala ca sa retii punctele importante. Culture. Te intrebi cum de nu stiai despre lucrurile astea, cum de nu te-ai gandit tu la paralela aceea.

Dupa ce sorbi doua sau trei numere din Newsweek ai impresia ca citesti revista din clasa a sasea. Apare saptamanal si are un tiraj de aproape 2 milioane de exemplare. Este a doua revista dupa Time si probabil ca se straduiesc la fel de mult.

Oricat de plina ti-ar fi geanta, mereu va mai fi loc pentru unu-doua-trei-… numere din Newsweek.

Later edit: Washington Post Co. decide sa vanda Newsweek din motive financiare.

Advertisements

0 Responses to “O obsesie”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: